Saturday, September 5

encik blog ku sayang,
apa khabar kah engkau?
tuan mu ini sihat..semakin cantik..
haha~*gila melalut di pagi hari..


eh,kenapakah gambar wanita ini muncul?
adakah dia hilang?
melarikan diri?
TIDAK ! ! !
sebab dia umi saya...cup!cup!
cium dia..ngeh!ngeh!

04/09/09
semalam besday dia...dia umi saya..
selamat hari jadi umi..(umur di-rahsiakan)
haha~
moga Allah panjangkan umur umi,sihat selalu,murah rezeki
owh~tak tahan dowh..mesti aku nanges kalau tulis pasal umi..
sayang dia amat..lalala...
saya sayang umi sgt2...
terima kasih sbb jaga saya sehingga saya bakal menjadi isteri orang nanti..mendidik saya dengan begitu sempurna sekali..saya tahu..saya byk buat silap dengan umi...
maaf kan saya...*wei..gile sedih aku~

umi saya~wanita yang cukup sempurna di mata saya..
umi saya~pembimbing saya time2 saya kusut tidak tahu membuat keputusan
umi saya~teman bicara saya walau dimana saya berada
umi saya~wanita yang cukup cantik di mata saya..
(*sbb tu aku cantik wei!aku ikut dia lah..wahahaha!~)
SELAMAT ULANG TAHUN UMI
SAYA SAYANG UMI
AMAT SAYANG~


:minimo_30:*adik,umi dan si cantik

*pssst!!ummie..nanti gaji kakak masuk..kite pergi ARIANI..kakak belanja umi tudung tu..hehe~

lots of love,
hanim


0 comments:

Post a Comment