Saturday, May 23

gemok vs keding

:minimo_09:
cakk aaaa!!!!ngeh!ngeh!
kita bertemu lagi..hoho..
erk,berdasarkan tajuk diatas..cekgu akan huraikan serba sedikit tentang gemok vs kurus secara terperinci..kehkeh!!baik lah...pertama sekali cekgu nk bg satu gambar utk tatapan semua..
lalala..
:kiss:hoho...sesungguhnya aku adalah manusia gemok....cuba lihat muka ku...dh mcm bebola ayamas..hoho...alahai...geram mak tengok nyah!!muka bulat mcm tayar bas...
byk btol org kutuk2 aku..time aku ber-selulit dulu...terima kasih kepada pengutuk2 setia yg dari dulu tak pernah jemu menyokong saya..hoho..dan AKHIRNYA..................


:bofu_39:
setelah penat aku menjogging-kan diri aku yg debab ini..dengan meninggalkan segala jenis makanan..(erk...aku makan wei..kalau tak mkn mampos la aku..hohoh)dengan keazaman yg begitu padu dan jitu...aku telah menjadi wanita idaman setiap lelaki kacak di malaysia ini..hohoh(ckp sambil korek idung)

erk..cantik bukan...wargahahaha!!!
nak tau knaper saya berpakaian seperti ini?ikuti kisah seterusnya..
(tu pon kalau aku rajin meng-update encik blog aku)
hoho!sehingga ketemu lagi...
daa..~


0 comments:

Post a Comment