Thursday, May 28

best sangat ke perkahwinan?

entri kali ini..memang menyakitkan jiwa..hoho..
baru2 ni aku ada terfikir..kawen tu sedap sgt kah?habis duit adala...menyusahkan jiwa dan raga...bakul..semua sekali lah...lebih2 lagi..dgn rungutan org yg tak b'penghujung...hoho..
nasihat aku pada sape2 yg nk kawen..tapi dpt pasangan yg berkira kalau masuk bab2 duit ni..sila tinggalkan dia demi keamanan negara dan masyarakat sejagat(gilo apo ayat ni...)hahaha!!!
eeee!!!tension..carilah pasangan yg tak berkira...jgn jadi cam aku(errkk...ye ke?!)
hoho..
kadang2 kalau pasangan kita terlalu berkira..padahal di jugak nk guna kita bila dh kawen seksok..perasaan tawar hati akan terjadi dengan sendiri..(aku bgtau ni ikut pengalaman)ngeh!ngeh!
so,sekarang ni..kalau dh tawar hati..sapa nak tolong..tk ke haru tu..bodo tul!!
sesunggohnya.....pada saat ini..ari kamis..kul 10 mlm...(sedang layan citer keliwon)
AKU TAK NAK KAWIN!!!!!
SEKIAN TERIMA KASEH...

:minimo_14:


0 comments:

Post a Comment