Saturday, May 30

hari sabtu yg membosankan!!!

hari ni hari sabtu...hari yg paling aku benci nk hadap..mls btol aku nk bangun tido pada hari raya yg mulia ini..erk..silap di pagi yg berbahagia ini..mcm hampeh jer..mungkin smpai aku matilah kot aku benci hari sabtu..sebab hari ni aku da kena stat keje balik dah...hoho...
dengan berbekalkan semangat dan keazaman yg tggi..aku gagahkan jua diri utk bangun n bersiap pegi keje..setelah bersiap dan pakai baju ala2 dato siti(*gila perasan budak ni)
aku pon me-nyetat kereta (mungkin cikgu bhs melayu aku akan tampar bontot aku sbb guna perkataan ni)...aku pon pegi lah keje..
jeng!jeng!jeng!sesampainya aku di opis..muka aku bertukar menjadi biru sbb tahap kepanasan hati aku dh mencapai tahap paling maksimum lihat keadaan depan opis aku yg dah mcm rumah org gila..dengan kerusi sepah-sepah,dengan sampah sarap merata-rata,dengan air milo basi,dn mcm2 lagi lah...segala jenis kekotoran berada depan opis aku!!!!!!!setan punya org kampung sial cam dajal ni!!(dlm hati lebih byk carutan sbenarnya..harap maklum..hoho~)
org KAMPUNG APAL ni memang rata2 nya gila belaka..kenapa la aku yg jadi mangsa di tempatkan di perpustakaan desa kampung bodo ni...menjaga keselamatan kampung konon...tapi bab2 menyepahkan depan opis org...kemain lagi..sudah la org2 kampung ni ramai yg sewel dari yg normal..hoho...dengan perogol nya,dengan penghisap ganja dan dadah nya,dengan kaki pukul nya..mcm2 la org2 yg terlibat dengan jenayah ada kat kampung ni...uwaaaa!!!!aku menyampah keje kat sini..
:bofu_30:
erk..tiba2 jer aku terbayang yg org kampung ni...muka dia org sama seperti gambar di bawah...
sial!!cam ba**
sekian terima kaseh
~lalalala......

0 comments:

Post a Comment