Tuesday, August 18

attention cik elira..nah!hutang TAG da langsai...hehe

holla!!
encik blog yg tersayang..

ni..nk langsaikan utang tag dari cik elira...saya agak ketakotan kerana dia telah memberi ugutan yg berbaur ancaman terhadap saya yg comel ini kerana lmbat respon terhadap tag yang diberi...haha!!

1. sila ambil gambar beg yang anda bawa pergi kerja..


taraa~ni la beg saya bawak pi keje..kaler nya yang hijau..sgguh menarik*gila puji beg sendiri..saya suka beg ni sbb nmpak biaser2 jer..senang nk match ngan baju jenis hape pon..
saya sayang beg saya..

:kiss:


2.Kemudian, sila ceritakan sedikit apa yang terkandung dalam beg kerja anda. Sila sertakan gambar sekali kemudian terangkan secara detail isi beg anda.



  1. beg pitis~ tanpa dia hidup saya merana..haha..
  2. spek mata~ saya sorang yg rabun teramat..tapi saya sungguh degil..tak nk la aku pkai spek setiap masa..sbb encik chenta hati pernah bgtau..muka saya cute mcm hamster bila pakai spek.apekah?melampau....
  3. name tag ~ aku pekerja cemerlang(*pssst!!aku tak pernah pakai pon..)
  4. henpon ku sayang~ walaupon dia buruk..dia tetap saya sayang..haha(*aku tkder duet nk beli yg baru woiiiii!!)
  5. koleksi buku bank~penting..sbb saya kaya orang nya..hahahaha!!!*gelak syaiton
  6. pencil case~di perbuat dari kain baldu..saya sgguh suka kumpul pen..jadi,saya simpan dlm ni lah..hehe
  7. pendrive~kalau ilang yg ni..tk tau la aku..mau nyer terberak..semua nota2 keje,resume aku,ofis repot..semua dlm ni..huhu..cik pendrive..sila jgn hilang..lala~
  8. pad~*utk bacaan kaum wanita sahaja..benda ni mmg slalu ada dlm beg saya..utk saat2 yang tak terduga..haha!!
  9. tisu~mmg setiap beg wanita wajib ada benda ni...saya pon same..yihhaaaa!!!
baiklah..mari masuk ke sessi terlebih fokus


stuf2 di atas juga turut berada di dlm beg saya..
  • bedak maybelline~jarang pakai..aku natural beauty..wahahah!!
  • clean & clear~sgguh bgus benda ni...saya selalu gunakan dia
  • lip treatment(kaler pink)~bgus utk rawatan bibir kering..dapatkan di pasaran sekarang...selagi stok masih ada..
  • one drop perfume~selepas solat zohor kat opis..saya pakai sket..thats why budak2 yg dtg library panggil saya kak hanim wangi..bgus nyer budak2 ni..nah hambek duet sringgit sorang..pi main jauh-jauh..dush!dush!
  • the lipsticks~untuk touch-up muka yg sudah sedia ayu*maaf!ayat melampau
  • natane uv~produk ini teramat bagus..dia la yg cantikkan muka saya..terima kasih produk natane..hahah!!
3. nyatakan sebab2 anda suka beg kerja anda itu


sbb saya suka beg saya?sbb dia besor..senang..aku sumbat ajer apa benda yg patot kat dlm tu..


4. sila nyatakan kenangan manis atau apa2 yang istimewanya beg itu pada anda

ermm...kenangan manis tak ada...biase2 jer..hehe

4. sila tag 10 org yang lain..

saper baca dia kena tag...hahaha..senang keje aku


sekian terima kasih
cik anem



:minimo_37:

0 comments:

Post a Comment