Sunday, August 16

perkara yang tertangguh

hai..
encik blog ku syg...


huhu~tidak sempat mau update..saya ketiadaan masa se~sunggohnya..minggu yg sgguh kebizian...
berikut saya listkan perkara yg tertangguh yg tak sempat di buat oleh saya*sigh!




  1. upload picture kawen abg ijad di FB dan blog..tidak sempat..huhu..gile bizi aku..pasal kawen abg ijad ni..ader 2 version..adoi....tk tau la bile nk update tu...
  2. hutang tag dari cikelira.dia sudah pon memberi msg berbaur ugutan kat aku..sbb tak jawab lagi tag dia..hoho...ampun ye cik Ya!
  3. aku tak amek lagi kad kawen..untuk di bahagikan kepada semua org yg aku suka hati nk jemput..haha~sgguh mls...mls nk drive gi amek...penat..(padahal bukan jauh pon)
tu je..haha...bukan banyak pon...
bila la nk ada masa..saya malas..

tenkiu...


:kiss:
cik anem

0 comments:

Post a Comment