Tuesday, August 4

hai,
encik blog yang dirindui..

kadang2,aku penah gak terfikir..nk jadi BOSS..mcm maner ye agaknya rasa..haha..pernah gak bincang2 hal ni dgn geng2 keje..diaorang bantai gelak sakan..hoh~kurang asam..haha!
camner ye raser nye jadi boss?
best ke jadi boss?
ermhh...nk byg la cmner jadi boss..lalalala~
:minimo_28:
  • jadi boss boleh masuk opis lewat~erk..syok nyer jadi boss..boleh bantai tido ikut sedap hati..nk dtg jam brape pon..ada aku kesah?ngeh..ngeh..masuk kul 10pagi..balik kul 12 tghari..syok wooo~yihaaa..kuli-kuli semua..buat kerja ye..encik boss nk balik tido..esok saya dtg lagi..hahaha!!buat kerja rajin2 erk...(*gila berangan)
  • jadi boss tak pyh kemas opis~uihh..ni lagi syok..tak payah berpeluh ketiak dtg opis sapu smpah,mop lantai,susun buku(bg yg bekerja sebagai librarian shj..hoho),buang smpah sarap,cuci tingkap..halamak!!mmg bahagia..tk pyh susah2..dtg je opis..semua sudah cantik tersedia..tersusun indah..bau opis wangi namampos..buku tersusun dengan kiut-miut nyer di ats rak..lantai dh bersih,smpai bunyik eekk..oookkk....(cm iklan axion tuuu...)fuh..indah dn bahagia nyer hidup..kan?kan?kan?
  • jadi boss tak payah buat keje~nk buat keje hape lagi kalau semua keje encik kuli dh buat..kehkeh!!dtg keje boleh buat gaya cmni...
:bofu_36:
*buat rilek cam apek tua..haha!
  • jadi boss gaji byk..keje kurang~hahaha!mari ramai2 gelak..*gelak syaiton!pakcik kayooo!jadi boss mesti gaji byk ..uihh...sgguh memberangsangkan..uuuyeehhh!!smpai time gaji..duit byk namampos..tapi tak buat keje..dtg keje..goyang2 kaki smpai kebas..kemudian balik..haha..seronot nyer...
biler la nak jadi boss ni?ermmhh...hoii!!hanim..bgun2!!..keje berangan ajer..dush!dush!bagi penampar sebijik dua...haha!!
realitinya..aku tak jadi boss...jadi kuli...pada boss yg &*%^$%^& itu..haha...tapi,bila di ingtkan balik..jadi boss ni byk yg tak berkat dari berkat..tkpela...baik jadi kuli..hati heppi(mcm tipu jer kenyataan ni...)kalau aku jadi boss nti(tu pon kalau jadi boss..huhu~)..aku tk nk la jadi yg cm aku dok angan2 kan tu...tak baik...
hehe...
sekian...mekacih

0 comments:

Post a Comment