Saturday, October 10

6 days to go...

psstt!!encik blog...
lama tak jumpa..cup!cup!
cium dia..hoho~

fuh!fuh!
erkk...bersawang blog aku neh..hoho...suda lama tak update..kenapa?
kerana saya kebizian..*elleh..bizi la sgt ko hanim....hoho~asyik ber fesbuk aje..sempat?hoho~

6 days to go...erkk..bior betol!!
aku bakal dinikahkan dengan encik chenta hati...
lagi 6 hari?btol ke neh?
betolkah saya mau kawen?
baiklah..saya percaya...
haha~

saya sgguh takot...risau..semua ader..
ntah...cmni lah kot ape yg member2 aku dok raser sebelum ni...huhu~
bila difikirkan balik...bersediakah saya nk masuk ke alam yg mmg akan totally different dengan dunia bujang yg sgguh syok..hoho..ermhh.....

~saya akan ada suami-tmpat saya berlindung
~saya akan ada mak mertua dan bapak mertua
~saya akan ada femili baru
~saya akan bergelar Puan

haha~kalau nk disenaraikan..byk perkara yang akn berubah selepas menjalani kehidupan berumah tangga nanti..adoi~kdg2 bila saya berfikir secara total..saya amat lah takot akan keadaan yg akan saya hadapi dlam masa 6 hari yg akan dtg ni...hoho...
TAPI....
kawan2 cakap kawen tu best..
benarkah?

kita tggu aje lah
benarkah kawan2 cakap..selepas kawen kita tak kan sunyi lagi...
baeklah ...
saya akan tggu saat itu..

hehe...



daaa~
cik hanim

0 comments:

Post a Comment