Tuesday, October 13

3 days to go..*baiklah..aku gila countdown hari nk nikah

pada suatu hari...

dia: awak tak cuak ke nk kawen?

saya: cuak la wei....da tak lama kita ni..

dia: awak sanggup susah senang dengan saya nanti?

saya: ( diam) sedih la awak tanyer cenggitu~

dia: takpe..janji ye..kita hadap susah senang sama-sama..saya sayang kamu amat2

saya: me too...*sob-sob


lagi tiga hari saya akan jadi suri dlm hidup dia..huhu..wahai jantung slowkan sket beat kamu ye..hoho..adoyai..takut wei...
saya harap..mjlis kawen saya nanti akan jadi momen paling indah dlm idup saya dn encik tunang...
ade 3 hari lg buat saya memegang status bujang..lepas ni dh jadi Puan Hanim lah..hahah...
lucu..lucu...
woi hanim,yg kamu dok merapu tu..kamu da benar2 sedia ke nk jadi istri org?
(*angkat2 kening+angguk2 kepala)ye..da sedia lah tu maknanya..
haha~



daa~
cup!cup!


:minimo_30:

0 comments:

Post a Comment