Sunday, November 8

majlis kawen saya


hai encik blog~
sudah lama tak jumpa...hehehe..rindu sama kamu la wei...

erm..benda da basi actually..majlis kawen kitaorang da berlangsung almost 3 weeks..baru la aku terhegeh-hegeh nk update blog..sgguh bizi*maen game kat fesbuk...haha~

16/10/2009
majlis akad nikah
home sweet home
~dengan sekali lafaz je..aku automatik da jadi isteri org..perasaan time tu..mmg la takleh nk ckp..sgguh kencang jantung ni..dup!dap!dup!dap!nk jln pon lutut cam longgar la wei..
tapi laki aku ni hero..sekali je lafaz..terus aku jadi dia punye..owh lalink~ailebbiuuu....


puan hanim..hehe~


owh encik husband sayang..haha~


cup!cup~cium tgn suami..



setelah sah bergelar suami isteri..kami ke outdoor photoshoot kat tepi pantai..
owh~how romantic..


ha...bila dh jadi suami isteri aku dgn bangganya pelok2 encik husband..
aku dah boleh pegang2 tgn...tkde org marah2 dah..
haha...*saya gatal~

owh~mari menggedik kan diri...


gedik kan saya?*sila la jeles..lalala~


17/10/2009
majlis bersanding
home sweet home

~mjlis bersanding kami alhamdulillah..semua nya berjalan lancar..cuaca pon baik2 aje sepanjang 3 hari mjlis kawen saya..seminggu sebelum mjlis berlangsung..hujan tak henti2..dalam hati Allah je tahu..bimbang kalau dibuatnya hujan lebat mecurah2 time mjlis..tiap2 mlm tak brenti smyang hajat..mintak dibaikkan cuaca masa mjlis berlangsung..akhirnya..Allah Taala kabulkan jugak permintaan saya..mjlis berlangsung dlm keadaan cuaca yg sgguh elok..Alhamdulillah..hehe~


saya dlm persalinan bersanding~


mjlis tepung tawar~



makan~hehe..time ni aku kontrol time mkn..sudah nya..ptg tu aku kebulur...boleh kira berapa bijik nasik yg masuk mulut time ni..hahaha~kontrol la konon..last2 merana badan..
padan muka ko Hanim...




moga kebahagiaan jadi milik kita berdua..amin...


dah jadi isteri org dah aku...aku da tak boleh nk tolol2 cam dulu lagi(sebenarnya masih lagi tolol)
tenkiu to fazrien yang jadi tukang amek gmbar pada mjlis kawen aku..semua hasil keje dia buat aku btol2 teruja nk tgk album..hehe...tenkiu so much ayien...
tenkiu jugak utk kak sha..selaku wedding planner aku sepanjang majlis berlangsung 3 hari..semua org puji2 hasil sentuhan kak sha..tenkiu so much~

baeklah..sudah panjang entri kali ni...
penat wei..update blog..huhu~

doakan kebahagiaan kami berdua ye?

daa~

:minimo_37:
puan hanim
kih!kih!

0 comments:

Post a Comment