Wednesday, November 25

hari raya sebagai isteri

encik blog yang dirindui~

*sigh~
kenapa mengeluh?
sbb aku konon2 bizi tak sempat nk curah perasaan dlm blog..hoho~
gile~perasan bizi..haha

this jumaat dah raya haji...2-3 mlm sedang membuat perkiraan..nk balik umah sape..mgkin bgi setengah org raya haji ni tak penting sgt...tapi bagi aku..setiap raya adalah penting bagi aku..termasuk la raya deepavali..hoho...

:minimo_16:

2-3 mlm..duk pikir..nk balik kemana la raya haji nanti...rupa nya susah jugak da jadi bini org ni..byk hati nk kena jaga...adoi...time bujang gatal sgt nak kawen..da kawen kang..cmni pulak ko merungut-rungut hanim oiiii....
keputusan nya macam maner yer?
raya rumah sapa yer?
mcm maner yer?
byk nye yer.....
hihih..

mlm raya tdo umah umi aku la...
pastu..pagi2..gi umah mak mentua..
ok tak?ermmm...
ok lah kot...
hohoh....
adei~perit...

erk...chop!chop!
bila aku pikir2 kan balik...
perjalanan dari rumah aku ke rumah mak mertua memakan masa selama 10 minit saja..
jadi kenapa aku jadi pening mcm ni...
gile~
apekah?!!
:minimo_38:

tapi...
saya still rasa sukar membuat keputusan...
kenapa ya?



adoi....
daa~

0 comments:

Post a Comment