Tuesday, June 15

entri pertama tahun 2010

mengong kan?entri pertama untuk tahun 2010...maknanya..dah berabad lamanya aku tinggalkan blog neh..berhabuk,berdebu usah la dicerita..ahaha~rajen kan aku?

ya~
mmg aku malas...sbb aku dah jadik bini org..da rasa malas nk berblog² bagai ni..takde masa lah you!auuwww~
lagi pon secara tiba² aku termengandung lepas kawen..jadinya...lagi lah aku tambah malas nk hupdate blog..kihkih!!contoh ibu mengandung yg baik kan aku?jadi,mulai hari ini...saya tiba² terasa rajen nk jenguk,sapu² debu,lap² mane yg patut dlm blog neh...ahaha...
kadang² rasa tensen membuatkan aku teringat balik kat blog ni..dulu,blog la tempat aku luah perasaan...best jugak...lepas ni,kalau aku tensen..aku dtg jenguk kamu ye encik blog sayang..

eh,tiba² je aku jadi mls...kalau aku rajen seksok,aku hupdate la...*kalau rajen..hoho
babai~

:minimo_16:

0 comments:

Post a Comment